Az alábbiakban olvashatod azokat a kérdéseket, amiket gyakran feltesztek nekünk a rendelésekkel kapcsolatban. Kérdés vagy probléma esetén érdemes itt tájékozódnod, valószínűleg itt megtalálod a választ. Ha ez mégsem így lenne, fordulj hozzánk bizalommal! Várjuk hívásaitokat, e-mailjeiteket!
-
Csak a rendelésazonosítódat kell elküldened az e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@tacklebait.hu . Készíts néhány informatív fényképet, amiken jól látszik a terméken a sérülés. Miután ezt megkaptuk, keresni fogunk és egyeztethetünk a cseréről.
-
Ha csak gyűrés vagy horpadás van a dobozon, több mint valószínű, hogy minden rendben, a terméknek nincsen semmi baja. Ha a dobozon nagyobb, súlyosabb sérülést látsz, akkor nagyobb az esélye, hogy a termék is megsérült. Ilyenkor nem szabad átvenni, inkább vegyetek fel egy jegyzőkönyvet a sérült csomagról, fényképezd le, majd küldd el nekünk a fényképeket!
-
Ilyen esetben nincs más dolgod, csak írj nekünk az e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@tacklebait.hu, add meg a rendelésazonosítódat, írd le, hogy melyik terméket mire szeretnéd cserélni. Ilyenkor ne felejtsd el leírni a webshopban a termékoldalon található termék cikkszámát! Ennek segítségével elkerülhetőek a félreértések. Ezután már csak postán vagy futárszolgálattal el kell juttatnod a terméket az irodánkba. Ilyenkor a visszaküldés és a második kiküldés postaköltségét is Neked kell állnod, mert a terméket nem a mi hibánkból kell cserélni
-
Habár mi mindig igyekszünk odafigyelni, hogy mindenki azt a terméket kapja, amit rendelt, sajnos havi több ezer megrendelésnél és több tízezer terméknél néha előfordulhat hiba. Ilyen esetben nincs más dolgod, csak írj nekünk az e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@tacklebait.hu, add meg a rendelésazonosítódat. Arra az információra van szükségünk, hogy melyik terméket rendelted, és mit küldtünk helyette. A cserét mi fogjuk intézni: küldünk egy futárt, aki elhozza nekünk a terméket, amit hibásan küldtünk ki, és kiszállítja azt, amit valójában rendeltél.
-
A munkanapokat hétfőtől péntekig számoljuk, kivéve ha ünnep vagy egyéb ok miatt hétköznapra esik a munkaszüneti nap. A gyakorlatban ez azt jelenti, ha valamit pénteken rendelsz meg, azt szombaton még nem fogod megkapni. Legkorábban a következő munkanapon, hétfőn fog odaérni.
-
Nem, ezeket be kell kérnünk nekünk is. Ez több napba is telhet, utána tudjuk csak elküldeni a csomagot. Néha előfordul, hogy a külső raktár készletinformációja hibás, de ilyenkor telefonon vagy e-mailben keresünk és értesítünk.
-
Ha házhoz szállítást kértél a rendelés leadásakor, akkor a GLS Futárszolgálat fogja kivinni a csomagodat.
-
A nap folyamán, munkaidőben, tehát reggel 8 ás délután 5 között fog érkezni. Ennél pontosabban nem tudjuk megmondani, nincs ráhatásunk a futár érkezésére, mert az az aznapi útvonalától függ.
-
Először az általad megadott telefonszámon próbál elérni, így meg tudjátok beszélni, hogy mikor jöjjön vissza. Ha nem tudsz a megadott címen tartózkodni egész nap, akkor nagyon fontos, hogy fölvedd a telefont, vagy visszahívd a futárt. Ha nem sikerül beszélnetek, érdemes hagynod egy cetlit, amin rajta van a telefonszáma, így majd fel tudod hívni és egyeztetni tudtok a csomag újrakézbesítéséről.
-
Ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak, akkor még lehet változtatni a csomagodon. Általában délután 2 óráig még időben vagy, de minél előbb értesítesz minket, annál könnyebb lesz módosítani a rendelésedet.
-
Inkább írj e-mailt az ugyfelszolgalat@tacklebait.hu, Ezzel meggyorsítod a munkánkat, és az esetleges tévedéseket is minimálisra csökkentheted.
-
Ilyen esetben nincs más dolgod, csak írj nekünk az e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@tacklebait.hu, add meg a rendelésazonosítódat. Írd le, melyik terméket szeretnéd a rendelésedhez adni. Ilyenkor ne felejtsd el leírni a webshopban a termékoldalon található termék cikkszámát! Ennek segítségével elkerülhetőek a félreértések.
-
Ilyen esetben nincs más dolgod, csak írj nekünk az e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@tacklebait.hu, add meg a rendelésazonosítódat. Írd le, melyik terméket szeretnéd kivetetni a rendelésből. Ilyenkor ne felejtsd el leírni a webshopban a termékoldalon található termék cikkszámát! Ennek segítségével elkerülhetőek a félreértések.
-
Ilyen esetben nincs más dolgod, csak írj nekünk az e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@tacklebait.hu, add meg a rendelésazonosítódat. Írd meg, hogy szeretnéd lemondani a rendelésedet. Ha még nem adtuk oda a futárszolgálatnak, akkor töröljük a rendelésedet a rendszerünkből, semmi több.
-
Ilyen esetben nincs más dolgod, csak írj nekünk az e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@tacklebait.hu, add meg a rendelésazonosítódat. Írd meg, hogy szeretnéd lemondani a rendelésedet. Add meg a bankszámlaszámodat, ahova visszautalhatjuk a rendelésed végösszegét.
-
Küldd csak vissza a csomagot és mihelyst megérkezik hozzánk (és a terméket nem használtad), vissza is utaljuk a vételárat. Írj egy üzenetet az e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@tacklebait.hu, add meg a rendelésazonosítódat. Írd meg, hogy szeretnél elállni a vásárlástól, visszaküldöd a csomagod, megírod a bankszámlaszámodat, ahova visszautalhatjuk a rendelésed vételárát.