header_logo
Kategóriák
header_logo
  • Kategóriák
    • Márkák
    • Horgász szettek
    • Ajándéktárgyak
    • Horgászmágnesek
    • Botok
    • Orsók
    • Horgok
    • Zsinórok
    • Úszók
    • Csalizás, etetés
    • Ruházat
    • Műcsalik
    • Aprócikkek
    • Kiegészítő kellékek
  • TackleBait Bolt
  • Ügyfélszolgálat
  • Pontgyűjtő számla információk
  • Rólunk
  • Blog
  • Gyakori kérdések
  • Cetelem online áruhitel

NAPSZEMÜVEG KUPONAKCIÓ!
Most minden napszemüvegre 5% KEDVEZMÉNY SZEMUVEG5 KUPONKÓDDAL

Hátralévő idő:
  1. Főoldal
  1. Főoldal
  2. Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Az alábbiakban olvashatod azokat a kérdéseket, amiket gyakran feltesztek nekünk a rendelésekkel kapcsolatban. Kérdés vagy probléma esetén érdemes itt tájékozódnod, valószínűleg itt megtalálod a választ. Ha ez mégsem így lenne, fordulj hozzánk bizalommal! Várjuk hívásaitokat, e-mailjeiteket!

Csak a rendelésazonosítódat kell elküldened az e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@tacklebait.hu . Készíts néhány informatív fényképet, amiken jól látszik a terméken a sérülés. Miután ezt megkaptuk, keresni fogunk és egyeztethetünk a cseréről.

Ha csak gyűrés vagy horpadás van a dobozon, több mint valószínű, hogy minden rendben, a terméknek nincsen semmi baja. Ha a dobozon nagyobb, súlyosabb sérülést látsz, akkor nagyobb az esélye, hogy a termék is megsérült. Ilyenkor nem szabad átvenni, inkább vegyetek fel egy jegyzőkönyvet a sérült csomagról, fényképezd le, majd küldd el nekünk a fényképeket!

Ilyen esetben nincs más dolgod, csak írj nekünk az e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@tacklebait.hu, add meg a rendelésazonosítódat, írd le, hogy melyik terméket mire szeretnéd cserélni. Ilyenkor ne felejtsd el leírni a webshopban a termékoldalon található termék cikkszámát! Ennek segítségével elkerülhetőek a félreértések. Ezután már csak postán vagy futárszolgálattal el kell juttatnod a terméket az irodánkba. Ilyenkor a visszaküldés és a második kiküldés postaköltségét is Neked kell állnod, mert a terméket nem a mi hibánkból kell cserélni

Habár mi mindig igyekszünk odafigyelni, hogy mindenki azt a terméket kapja, amit rendelt, sajnos havi több ezer megrendelésnél és több tízezer terméknél néha előfordulhat hiba. Ilyen esetben nincs más dolgod, csak írj nekünk az e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@tacklebait.hu, add meg a rendelésazonosítódat. Arra az információra van szükségünk, hogy melyik terméket rendelted, és mit küldtünk helyette. A cserét mi fogjuk intézni: küldünk egy futárt, aki elhozza nekünk a terméket, amit hibásan küldtünk ki, és kiszállítja azt, amit valójában rendeltél.

A munkanapokat hétfőtől péntekig számoljuk, kivéve ha ünnep vagy egyéb ok miatt hétköznapra esik a munkaszüneti nap. A gyakorlatban ez azt jelenti, ha valamit pénteken rendelsz meg, azt szombaton még nem fogod megkapni. Legkorábban a következő munkanapon, hétfőn fog odaérni.

Nem, ezeket be kell kérnünk nekünk is. Ez több napba is telhet, utána tudjuk csak elküldeni a csomagot. Néha előfordul, hogy a külső raktár készletinformációja hibás, de ilyenkor telefonon vagy e-mailben keresünk és értesítünk.

Ha házhoz szállítást kértél a rendelés leadásakor, akkor a GLS Futárszolgálat fogja kivinni a csomagodat.

A nap folyamán, munkaidőben, tehát reggel 8 ás délután 5 között fog érkezni. Ennél pontosabban nem tudjuk megmondani, nincs ráhatásunk a futár érkezésére, mert az az aznapi útvonalától függ.

Először az általad megadott telefonszámon próbál elérni, így meg tudjátok beszélni, hogy mikor jöjjön vissza. Ha nem tudsz a megadott címen tartózkodni egész nap, akkor nagyon fontos, hogy fölvedd a telefont, vagy visszahívd a futárt. Ha nem sikerül beszélnetek, érdemes hagynod egy cetlit, amin rajta van a telefonszáma, így majd fel tudod hívni és egyeztetni tudtok a csomag újrakézbesítéséről.

Ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak, akkor még lehet változtatni a csomagodon. Általában délután 2 óráig még időben vagy, de minél előbb értesítesz minket, annál könnyebb lesz módosítani a rendelésedet.

Inkább írj e-mailt az ugyfelszolgalat@tacklebait.hu, Ezzel meggyorsítod a munkánkat, és az esetleges tévedéseket is minimálisra csökkentheted.

Ilyen esetben nincs más dolgod, csak írj nekünk az e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@tacklebait.hu, add meg a rendelésazonosítódat. Írd le, melyik terméket szeretnéd a rendelésedhez adni. Ilyenkor ne felejtsd el leírni a webshopban a termékoldalon található termék cikkszámát! Ennek segítségével elkerülhetőek a félreértések.

Ilyen esetben nincs más dolgod, csak írj nekünk az e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@tacklebait.hu, add meg a rendelésazonosítódat. Írd le, melyik terméket szeretnéd kivetetni a rendelésből. Ilyenkor ne felejtsd el leírni a webshopban a termékoldalon található termék cikkszámát! Ennek segítségével elkerülhetőek a félreértések.

Ilyen esetben nincs más dolgod, csak írj nekünk az e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@tacklebait.hu, add meg a rendelésazonosítódat. Írd meg, hogy szeretnéd lemondani a rendelésedet. Ha még nem adtuk oda a futárszolgálatnak, akkor töröljük a rendelésedet a rendszerünkből, semmi több.

Ilyen esetben nincs más dolgod, csak írj nekünk az e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@tacklebait.hu, add meg a rendelésazonosítódat. Írd meg, hogy szeretnéd lemondani a rendelésedet. Add meg a bankszámlaszámodat, ahova visszautalhatjuk a rendelésed végösszegét.

Küldd csak vissza a csomagot és mihelyst megérkezik hozzánk (és a terméket nem használtad), vissza is utaljuk a vételárat. Írj egy üzenetet az e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@tacklebait.hu, add meg a rendelésazonosítódat. Írd meg, hogy szeretnél elállni a vásárlástól, visszaküldöd a csomagod, megírod a bankszámlaszámodat, ahova visszautalhatjuk a rendelésed vételárát.

Iratkozz fel hírlevelünkre

és légy részese a TackleBait horgászközösségnek!

Feliratkozás
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
TackleBait bolt
  • 9700 Szombathely, TackleBait Horgászbolt és Kis állateledel kereskedés Pálya utca 3/A
  • H-P: 09:00-17:30
  • Sz: 08:00-13:00
Hasznos oldalak
  • Horgászbotok
  • Orsók
  • Etetőkosarak
  • Csalik, etetőanyagok
  • Márkák
Segítség
  • Online ügyintézés
  • Gyakori kérdések
  • Cetelem online áruhitel
  • Pont(y) a Tiéd hűségprogram
Kövess minket
  • facebook

  • youtube

Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
olcsobbat.hu
simplepay_hu
cetelem_hu
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Márkák
  • Horgász szettek
  • Ajándéktárgyak
  • Horgászmágnesek
  • Botok
  • Orsók
  • Horgok
  • Zsinórok
  • Úszók
  • Csalizás, etetés
  • Ruházat
  • Műcsalik
  • Aprócikkek
  • Kiegészítő kellékek
  • TackleBait Bolt
  • Ügyfélszolgálat
  • Pontgyűjtő számla információk
  • Rólunk
  • Blog
  • Gyakori kérdések
  • Cetelem online áruhitel
Belépés
Regisztráció
Cookie beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.