A TACKLEBAIT SZTORI
Egyszer volt, hol nem volt, kezdhetnénk a klasszikussal és tulajdonképen nem is állnék messze az igazságtól, mert ez valahogy így is kezdődött… Lássunk is neki!
Először is fontos tudni, hogy nálunk a TackleBait-nél, aki bármilyen szinten is tevékenykedik valaki, legyen szó akár tulajdonosról, az üzletvezetőről vagy a csomagolóért felelős dolgozóról, mindenki valamilyen szinten kötődik a horgászathoz. Ki kisebb, ki a már megszállottság határát súroló szinten, de a közös pont a „peca”! Hazánkban számos, a horgászfelszerelések forgalmazásával foglalkozó webshop található, közölük mégis kevés az, ahol a keresleten és a kínálaton felül, fontos szerepet játszik a vásárló. Mivel mi is sokáig az „asztal másik felén ültünk”, így jól tudjuk, hiszen megtapasztaltuk azokat a negatívumokat, amelyek katalizátorként keltették életre a TackleBait.hu.
Gyakorlatilag, ha lehet így fogalmazni, két zászlót vettünk a kezünkbe, amely alatt mi is beszálltunk a vásárlók kegyeiért folytatott versenybe. Az egyik a vásárlók maximális kiszolgálása. Persze erre mindenki rávágja csípőből, hogy ez egy standard marketingszöveg, hiszen ezzel nyit mindenki. Azonban nálunk a vevőket nem csoportba soroljuk, nem általánosítjuk, hanem egyéniesítjük, amelynek köszönhetően a legteljesebb körű kiszolgálást nyújtjuk. Nem egyedi eset és nem csak a saját tapasztalatom, hogy egy webshopos rendelésnél, ha egy kérdés merült fel a termékkel kapcsolatban, egy életunt kapcsolattartóhoz sodort az élet, akitől maximum annyit tudtam meg, hogy onnan soha többet m fogok rendelni. Ez nálunk nem fordulhat elő! Amennyiben valaki mégis ezt tapasztalja, akkor azt kérjük, hogy jelezze és garantáljuk, hogy soha többet nem fog előfordulni, mert pont emiatt, ezt megunva indultunk el! Szerencsére a kollégáink felkészült, gyakorlott horgászok, így kellő ismerettel rendelkeznek, annak megítéléseben, hogy egy párbeszéd során az derül ki, hogy egy másik termék jobban megfelelne a vevő igényeinek, akkor azt jelezni is fogják. Nálunk elsődleges szempont és főcél, hogy a vevőink visszatérjenek hozzánk! Nem egy alkalomban gondolkodunk, hanem egy bizalmi kapcsolatban, ami mindenki számára gyümölcsöző.
A webshop mellett, ezért hoztuk létre a horgászcentrumot is, hogy ne csak hangzatos szólamok legyenek a fent leírtak, hanem „kézzel foghatóak” is, ezzel bizonyítva az üzletpolitikánk valódiságát. A szombathelyi üzletünk ékes példája mindannak, amit képviselünk, így a teljes körű kiszolgálás érdekében az augusztusi nyitás óta már a harmadik fejlesztésen, bővítésen estünk át, és még hol a vége! Olyan körülményeket teremtünk, ahol a vásárlóink szinte mindent kézbe vehetnek és kipróbálhatnak, mert mi megmutatunk és ezt a legmagasabb színvonalon. Ezért is biztatunk mindenkit, hogy bátran merjen kérdezni, mi mindenben segíteni fogunk. Mert nekünk nagyon fontos és ez is saját tapasztalat, hogy el kell kerülni a „vásár után okos a paraszt” helyzetet. Ezért valljuk, hogy kell egyéni célokhoz és igényekhez igazítani egy vásárlását. Az utóbbi együttműködés fogja elhozni a WIN-WIN-WIN állapotot, amely számunkra az elsődleges cél!
Elnézést kérek, hogy egy kicsit bő lére engedtem az előző részt, de most ígérem, hogy jön a második felvonás! A tulajdonosi kör fontosnak tartotta, hogy olyan márkák kizárólagos hazai forgalmazása is a portfólió része legyen, melyek említése esetén az első gondolat, minőség és megbízhatóság. A kérdés nem volt egyszerű, mivel – öröm az ürömben – egy igen nehéz örökséget vettünk át, ami a Garbolino, Sakura és Prowess termékcsoport volt, amely egyenként és összességében, mind-mind a világszínvonalat képviselik, jól csengő márkanév egytől egyig. Elég, ha külön egy kis kitérőt teszünk a Garbolino vetületében. Az Európa-szerte meghatározó Garbolino márka neve ismerősen cseng Magyarországon is. A Garbolino Európában már több mint 70 éve jelen van a piacon. A magas minőségű és színvonalas termékeikkel az átlaghorgászok és a versenyhorgászok igényeit is kielégítik. A Garbolino finomszerelékes horgászati innovációiban a francia elegancia találkozik a precizitással. A közismert és közkedvelt horgászbrand számos európai versenyhorgásszal dolgozik együtt a folyamatos fejlődésért és a termékpaletta bővítéséért.
Említettem a nehéz örökséget, ami egy kis magyarázatra szorul a fenti sorok miatt, mert ugye egy világszerte ismert, nagy múltú brand hazai forgalmazása nem is olyan nehéz dolog?! És itt ér össze az elsőre lehet, csapongónak tűnő gondolatmenet a vásárlóközpontúság és a termékkör tekintetében. A „francia trió” korábbi hazai képviselője sikeresen elkövetett minden olyan hibát, amivel gyakorlatilag a márkák renoméját sikeresen a „béka segge alá” juttatta. Jól tudjuk és valljuk is, hogy a bizalom megszerzése nem megy egyről a kettőre, bezzeg azt pikk-pakk el lehet veszteni, és annak visszaszerzése az igazi fegyvertény! Szerencsére nem a Garbolino, Sakura és Prowess termékek voltak a rosszak, hanem a korábbi üzletpolitika. Így nekünk nincs is más dolgunk, minthogy visszavezessük őket oda, ahova a múltjuk, a jelenük és jövőjük alapján valók! Ez egészen egyszerűnek hangzik, ugye? Mi is így gondoljuk, ezért is vágtunk bele! Egyszóval aki már használta és megszerette vagy kacsingat a Garbolino felé, nyugodtan adjon egy esélyt újból a márkának, mert kevés ennyire innovatív, a versenytapasztalatokat alkalmazó felfogással működő brand található a piacon!
Természetesen másik célkitűzésünk, hogy a hazai és az európai top horgászmárkák termékeit elérhetővé tegyük számotokra. A minőségi és kipróbált termékeink között válogatva minden horgász megtalálhatja, amire a vízparton szüksége lehet. Van egy jeligénk is erre: „nálunk mindent (is) megtalálsz”, ha netán még sincs, akkor felkutatjuk és beszerezzük! Ennek érdekében a termékpalettánkat folyamatosan bővítjük. Célunk, hogy itt mindenki megtalálhassa az igényeinek leginkább megfelelő termékeket, bármely márkáról is legyen szó! Kiemelt hangsúlyt fektetünk a kommunikációra, amely a sikeres kapcsolatok – a szó bármely vetületében – alapja, így készülünk a klasszikus cikkek, írások, ismertetők mellett egy újdonsággal is! Azok számára, akik netán a kiszemelt termékről az információt a modern kor divatjának megfelelően videó formájában keresik, na nekik különösen tetszeni fog az induló YouTube-csatornánk. A TackleBaiten márkafüggetlen, objektív termék-összehasonlításokat olvashatsz és nézhetsz.
Sikerült eléggé elnyújtani a gondolatomat, mint a nagymamának azt a bizonyos rétestésztát, de a cél az volt, hogy „vagy így vagy úgy”, de egy betekintést adjon, hogy mi miért is gondolkodunk máshogy erről az egészről. Zárásként: forduljatok hozzánk bizalommal, ha tetszett amit láttál és kaptál, akkor kérjük, vidd a jó hírünket! Mert érdemes tudni, hogy: MINDENT EGY JÓ HELYEN, EGY IGAZÁN JÓ HELYEN! EZ A TACKLEBAIT!