Amennyiben a feldolgozás alatt lévő rendeléseddel kapcsolatban merült fel kérdésed, úgy azt itt tudod feltenni.
Az adatlap kitöltése előtt kérünk, olvasd el az alábbi információkat!
- Megrendelésedkor egy visszaigazoló emailt küldtünk részedre az általad megadott e-mail címre "TackleBait.hu - Automata megrendelés visszaigazolás - 34614-xxxxx" címmel. Ebben feltüntetjük a termékek elérhetőségét.
- Abban az esetben, ha Raktáron azonnal státuszt látsz a termékek alatt, akkor a termékek saját raktárunkban vannak, azokat a legrövidebb időn belül csomagoljuk és feladjuk Neked!
- Ha a termékek alatt Külső raktárról X-Y munkanap szerepel, akkor az adott termék nincs a saját raktárunkban, a következő munkanapon megrendeljük a gyártótól.
- Megrendelésed utáni munkanaptól, emailben értesítünk annak státuszáról és a várható szállítási időről. Ezt az értesítést "34614-xxxxx rendelés várható érkezési időpontjai!" címmel keresd az emaileid között.
- Házhozszállítás és csomagpontos szállítás esetén rendelésedet akkor adjuk át a futárszolgálatnak, ha minden termék beérkezett raktárunkba.
- Amennyiben az előre utalást választottad fizetési módnak, úgy megrendelésed követően 1 órán belül rendszerünk automatikusan kiküldi részedre a díjbekérőt.
Előfordulhat, hogy az általad használt levelezőrendszer a kiküldött e-mail-eket a spam, vagy levélszemét mappába helyezi. Mielőtt felveszed velünk a kapcsolatot, kérünk ellenőrizd ezeket a mappákat, valószínű a kérdésedre bennük van a válasz.
Ha nem kaptál választ kérdésedre, vagy megrendelésed a várható beérkezési időhöz képest késik, úgy kérünk, töltsd ki az alábbi űrlapot, és munkatársunk keresni fog a megadott elérhetőségek egyikén.